Jobs
Vacancy: Financial administrative employee (28/32-hr/wk), Highland Group Amsterdam
Voor onze administratie afdeling zijn wij op zoek naar een gedreven Finance Professional met minimaal 5 jaar werkervaring.
Ben jij de ambitieuze persoon die onze financiële administratie naar een hoger niveau tilt, lees dan verder.
Wie zijn wij?
Highland Group is een succesvol familiebedrijf met zes verschillende hotels in het centrum van Amsterdam. Elke hotel biedt een eigen, unieke beleving en heeft z'n eigen doelgroep. Werken bij Highland Group is werken bij een ambitieus en succesvol familiebedrijf wat staat voor persoonlijke aandacht voor onze gasten én medewerkers. Daarnaast is ook Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen een belangrijk onderwerp binnen Highland Group. Sociale duurzaamheid is dan ook één van onze pijlers bij de ontwikkeling en exploitatie van onze eigendommen.
Wat ga je doen als financieel administratief medewerker?
Als financieel administratief medewerker werk je in een klein team die bestaat uit een Hoofd Administratie en 3 administratieve medewerkers. Naast het zelfstandig voeren van de administratie voor onze hotels ga je ook de administratie uitvoeren voor het vastgoed wat in beheer is van de familie. In deze functie heb je veelvuldig contact met de hotelmanagers, de directie en met de leveranciers.
Wij zoeken een enthousiaste collega die de administratie komt versterken, de inkoop naar een hoger plan tilt en tevens een adviesrol aanneemt over bijvoorbeeld opbouw van de kostensoorten of verbetering van het administratief proces.
Je werkzaamheden bestaan uit:
- Verzorgen van diverse periodieke aansluitingen;
- assisteren bij het voorbereiden van jaarrekeningdossiers;
- assisteren bij het controleproces;
- controleren van factuurgegevens, tijdig inboeken en betaalbaar stellen;
- bijhouden van lopende en aflopende contracten met leveranciers;
- voorbereiden van management-rapportages, maken van overzichten voor bijvoorbeeld de gemeente of de accountant;
- medeverantwoordelijk voor de maandelijkse afsluiting van de sub administraties, zodanig dat tussenrekeningen up to date zijn;
- bijdragen aan de optimalisering van de werkprocessen;
- adviesrol naar de leidinggevende.
Wat vragen wij bij Highland Group van jou?
- Beschikbaar voor 28/32 uur;
- afgeronde mbo-niveau 4 of HBO opleiding richting bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of SPD;
- ervaring waarbij kennis is opgedaan van financieel-administratieve processen en de grootboekadministratie;
- enige ervaring met de maandafsluiting, de jaarrekening en het opstellen van financiële rapportages is een pre;
- goede kennis van Excel, kennis van Exact is een pre;
- analytisch, nauwkeurig en goed kunnen plannen, organiseren en prioriteren;
- gericht op proces- en kwaliteitsverbetering.
Wat bieden wij jou?
- Een prettige werksfeer in klein teamverband;
- goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden;
- 25 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband;
- salaris €3200 - €4000 per maand obv 38 uur per week, afhankelijk van ervaring en kennis.;
- volledige reiskostenvergoeding;
- basis pensioenregeling en een aanvullend pensioen;
- nabestaanden pensioen;
- mogelijkheid tot thuiswerken;
- elk jaar een zomer en winter activiteit met al je collega’s;
- een uitdagende baan in een ambitieus familiebedrijf met een open en informele cultuur waar aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling en waar eigen inbreng wordt gewaardeerd.
- verschillende voordelen in onze hotels;
- 1 gratis overnachting per jaar;
- 30% korting voor familie en vrienden;
- 10% korting in het Mister Highland restaurant voor jouw gehele gezelschap.
Heb je interesse in de functie?
Ben je enthousiast geworden door bovenstaande informatie en herken je jezelf in het gevraagde profiel? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Patrick Oling, HR@highlandgroup.nl.
Are you interested in this position?
Please send your CV and cover letter to Patrick Oling via:
HR@highlandgroup.nl
This vacancy is valid for the following hotels: